Nu prea mai scriu pe blog din lipsa timpului liber, bată-l dumnezo, dar nu am putut să mă abţin să scriu ceva despre gunoiul mediatic numit Acces Direct şi tupeul absolut jegos pe care l-a avut Antena de a da în judecată Pagina de Media pentru că şi-a permis să facă presă, jurnalism adevărat, adică să aducă în atenţia opiniei publice fapte reale, în speţă numele companiilor care au calupuri în tomberonul mediatic Acces Direct. Eu aşa văd această emisiune absolutamente abjectă, ca un tomberon, şi nu am nicio reţinere în a susţine treaba asta până-n pânzele albe.

Long story short, pe scurt cum ar veni pe româneşte, jurnalistul Petrişor Obae de la paginademedia.ro a scris despre cum Acces Direct şi-a scârbit, literalmente, audienţa cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (iertaţi-mi ignoranţa, dar nu ştiu cine e tanti asta şi din câte am înţeles e puţin instabilă psihic). Atât. Nu am prins live emisiunea pentru că am încetat demult să mai urmăresc acest tomberon mediatic, dar m-am uitat la înregistrare să văd despre ce vorbeşte toată lumea, fi-mi-ar curiozitatea… Iniţial am crezut că e o glumă, aşa ceva nu poate fi adevărat îmi ziceam eu, în naivitatea mea, dar apoi mi-am dat seama că vorbim totuşi de Acces Direct, emisiunea unde orice e posibil. Să transmiţi o asemenea greţoşenie la o oră de maximă audienţă, când toată lumea ajunge acasă de la muncă şi mulţi iau masa, mi se pare mult prea mult. Asta chiar le întrece pe toate.

Într-o ţară normală, un trust media care a promovat şi promovează constant manipularea, minciuna, incultura, mizeria, prostia, ţigănia, jegul, nu ar avea tupeul să dea în judecată o publicaţie pentru un motiv absolut hilar, defăimarea imaginii. Care defăimare, care imagine? Are această emisiune Acces Direct imagine care să merite defăimată? Are întreg trustul Intact imagine care să merite defăimată? Nu-mi spuneţi că Antena 3 e un model de televiziune de ştiri şi care nu promovează minciuna şi manipularea ordinară că vă dau cu ce apuc în cap.

Ceea ce e trist e că Antena 1 a fost lider de audienţă pe intervalul orar în care era emisiunea respectivă. Asta spune multe despre poporul nostru drag.

Antena Group, pentru mine nu mai exişti în grila televizorului meu. Toate posturile din cadrul trustului media Intact le voi ignora şi, cel mai probabil, le voi şterge. De asemenea, am dat dislike la toate paginile de Facebook care aparţin acestui trust, în afară de prestigioasa Gazeta Sporturilor, care nu merită să fie inclusă aici. Oricum nu ai la ce să te uiţi pe niciun post de-al lor, deci nu văd ce aş pierde dacă aş face asta. Nu ai ce vedea interesant pe televiziunile lor. Dar eu sunt unul, până la a convinge românii să scoată posturile Intact din grila de programe mai e cale lungă, şi în general posturile care promovează astfel de mizerii.

Nu zic că emisiunile de monden sau despre showbiz sunt un lucru rău. Sunt necesare, dar în limita bunului simţ.

Mă aştept ca cineva de la Intact să mă dea şi pe mine în judecată pentru „defăimare”, la fel cum mă aştept ca Badea sau Ciutacu să mă facă băsist pentru că am îndrăznit să scriu asta. Ultimii doi atât ştiu atât pot, oricine care nu le împărtăşeşte opiniile sau sunt împotriva lui Voiculescu şi gaşca veselă sunt băsişti împuţiţi.

A, şi să nu uităm lista ruşinii. Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediția din 4 februarie:

Eubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L’Oreal

Singurul brand care a reacţionat imediat şi a retras calupurile publicitare din emisiunea Acces Direct este AVON. Restul ce mai aşteaptă? Să-i ardem la buzunar.

În tot scandalul ăsta mie îmi pare rău de Simona Gherghe, o jurnalistă sensibilă şi finuţă. Locul ei nu e în emisiunea aia.

Un comentariu la „Acces Direct, un adevărat gunoi mediatic”
  1. Amice,

    Sa nu fi tu ars la buzunar daca mai instigi la chestii de genul „sa-i ardem la buzunar”! Cumperi un produs daca iti place sau iti face bine…, nu pentru ca ai tu ratiuni de „moralitate”.
    Firmele care isi fac reclama produselor lor cumpara pe bani foarte multi spatiu de reclama in intervale orare si la emisiuni cu audienta. Fii sigur ca oamenii de marketing care se ocupa de chestiune nici nu au vazut emisiunile, intrucat ei ajung acasa in fata unui televizor mult dupa ce voi, cei care va uitati totusi la „Acces direct” faceti nani. Habar n-aveti ce vorbiti, dar va place sa latrati innebuniti doar pentru ca probabil nu aveti viata personala si aveti suficienta sa credeti despre voi ca aveti ceva de spus…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.