Însemnări

Booktopia – „Citeşte pentru doi”

Cititul pentru mulţi a devenit un lux, un moft. Foarte puţini îşi mai fac timp să citească de plăcere şi foarte mulţi nu au mai pus mâna pe o carte de când aveau lecturi obligatorii în şcoala generală. Noroc cu diverşi oameni pasionaţi de citit care se implică în crearea de campanii pentru promovarea cititului şi a cărţilor că altfel ar fi jale mare, lumea ar uita de-a binelea cum arată o carte şi ce înseamnă lectura.

Ajunsă la a doua ediţie, campania „Citeşte pentru doi”, organizată de Booktopia.ro (prima reţea socială complexă destinată cititorilor pasionaţi din România), îşi propune să promoveze lectura în sistem de voluntariat în mediile defavorizate, destinată copiilor şi bătrânilor. Sub sloganul ŢDacă n-ai timp să citeşti pentru tine, citeşte pentru doi!”, campania caută voluntari care să le citească copiilor şi bătrânilor din mediile defavorizate.

Cum te poţi implica? 

Timp de 4 weekend-uri consecutive, din 29-30 septembrie, 6-7 octombrie, 13-14 octombrie şi până în 20-21 octombrie 2012 vor avea loc întâlniri de lectură în locaţiile partenere din Bucureşti, Cluj şi Timişoara. Pe lângă centrele de zi şi de plasament pentru copii, pe listă se mai află şi un cămin de bătrâni, iar pentru cine doreşte să se implice, organizatorii pun la dispoziţie o modalitate de înscriere online, însoţită de sugestii de cărţi oferite cu reducere de către editurile partenere, Polirom şi Cartea Copiilor.

Un mic fragment din manifestul Booktopia!

Sunt oameni care pot schimba viața cărților, așa cum sunt cărți care pot schimba viața oamenilor. Booktopia.ro este locul lor de întâlnire. Cu atmosferă de cafenea, nu de aulă. Cu prieteni, nu cu vedete. Cu discuții, nu cu verdicte.

Blogger cu 10 ani vechime, scriu din 2007, am 30 ani, sunt născut și crescut în Cluj-Napoca, oraș pe care nu l-aș părăsi pentru nimic în lume. Ador fotbalul, berea, sportul în general, filmele, serialele și lectura. Activez în industria mass-media locală din 2012, am experiență în SEO/SEM, marketing online, eCommerce, copywriting și publishing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.