Refuz sa inteleg de ce insista comerciantii romani in fiecare an sa organizeze Black Friday cu o saptamana inainte de cand ar trebui in mod normal sa aiba loc, adica in vinerea dinainte de Thanksgiving Day, sarbatoare din State. Adevaratul Black Friday este in ultima zi de vineri din noiembrie, la noi, majoritatea retailerilor romani incep marea fraiereala nationala pe 21 noiembrie si dureaza chiar si o saptamana intreaga la unii. Altex.ro a fost mai cu coarne si a inceput de pe 13 noiembrie, ca sa ajunga toata lumea sa se bucure de oferte. Bine ca la alte sarbatori americane pe care le-am preluat, gen Halloween sau Valentine’s Day, le putem respecta data, dar la Black Friday trebuie sa furam startul in fiecare an.

I-auzi, sa se bucure toata lumea de oferte! Pai, bai, desteptilor, Black Friday e DOAR O ZI pe an, nu o saptamana intreaga! De ce a trebuit voi sa schimbati regulile jocului si sa distrugeti tot farmecul? Frenezia Black Friday iti un feeling aparte, iar emulatia specifica acestei zile e fascinanta. Toata lumea vorbeste despre Black Friday, toata lumea sta cu degetul pe refresh sa urmareasca daca a aparut ceva nou pe stoc. Cand organizezi Black Friday o saptamana intreaga, lumea se mai plictiseste si nu mai are entuziasmul acela din ziua Z, cand toata lumea vorbeste numai de Black Friday si parca te tenteaza sa intri si tu pe un site sa vezi ce reduceri sunt.

In rest, ramane cum am stabilit anul trecut, nici anul acesta nu voi da curs acestei strategii de imbuibare a comerciantilor si voi astepta adevaratul Black Friday, cel din data 28 noiembrie. Voi fi cu ochii pe magazinele din State, ca acolo sunt adevaratele reduceri, nu la emag.ro, evomag, Altex, Flanco si ce alte magazine mai sunt implicate, care ridica preturile inainte cu cateva zile sau chiar luni ca sa aiba de unde sa scada de Black Friday si sa se laude ca, vezi Doamne, vai ce reduceri mari avem noi. Bullshit. Asta fac toti comerciantii romani, e o strategie tipica de a-si ingrasa conturile, pentru ca fraierimea pune botul la aceasta actiune smechereasca de a face bani. Romanii sunt naivi si cand vad o reducere de 30-50 la suta in dreptul unui pret isi pierd simtul ratiunii si nu mai gandesc bine. Reducerile le iau mintile unora.

Incercati sa nu cadeti in capcana retailerilor romani cu asa zisele reduceri de Black Friday. Daca sunteti destepti, asteptati 28 noiembrie si urmariti magazinele din strainatate!

black friday

4 comentarii la „Comercianţii români au distrus tot farmecul de Black Friday”
  1. Cuvantul „reducere ” este sacru pentru romani, spre norocul comerciantilor. De acord cu tine. In Romania, idea de „blackfriday” se traduce ca o dezinformare generala.

  2. Aşa este cum spui tu … eu am lucrat vreo 6 luni la „InterSpar” şi chiar eu schimbam preţurile… adică le măream… ca după 3-4 zile să facem marile reduceri !!!

  3. @DanySo: Despre asta vorbim. Asa procedeaza si emag-ul, evomag-ul, altex si alte magazine. Strategie tipic romaneasca de fraiereala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.