De ce mai există încă teleshopping?

Într-unul din rarele momente în care mai deschid agregatul electronic numit televizor peste care se așterne praful, căci am renunțat demult să mă mai uit la TV din pricina faptului că nu prea mai ai la ce să te uiți, am observat că încă mai există teleshopping în anul 2017 și nu înțeleg de ce. Da, inca mai exista televiziuni care mai baga teleshopping, in general dimineata sau pe la amiaza.

Si am o curiozitate aici. Voi cunoașteți pe cineva care și-a achiziționat vreodată un produs de la teleshopping, fiindcă eu în cei 28 de ani de existență pe acest Pământ nu am întâlnit pe nimeni care să îmi zică că a cumpărat ceva prin intermediul acestei forme de comerț. Si am intalnit foarte multi oameni. Foarte multi. Si nici nu am văzut pe nimeni să scrie pe net că și-a cumpărat ceva prin intermediul teleshopping, asa cum fac multi cand isi iau ceva prin online.

De ce mai rulează totuși teleshopping-ul la TV și cine urmărește cu regularitate treaba asta, există cineva? Sunt tare curios dacă genul acesta de emisiuni produc ceva audiențe. Nu de alta dar cu fenomenul comerțului electronic în creștere, nu văd de ce și-ar pierde cineva timpul urmărind un nene sau o tanti prezentându-i cu toate clișeele posibile o tigaie, un cuțit, un cuptor cu microunde sau, in general, orice alt obiect de bucătărie. Nu e mai ușor să cumperi online ceea ce iti doresti și îți vine acasă într-o zi, maxim doua? Numa’ zic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.