Multe lume aseară la Robotzi la Meeting Point-ul de la Muzeul de Artă, semn că parteneriatul cu TIFF le-a prins de minune echipei pentru a scoate capul din monitor. Şi-au făcut poze cu lume, i-au aplaudat, ovaţionat, s-a râs mult la fiecare episod şi după fiecare a început un val de aplauze, oamenii au arătat că unele replici le ştiu pe de rost, iar momentul de publicitate de la Retouchan a fost genial. Au fost câteva sute de fani, nu cred că au fost 1000, dar câteva sute au fost clar, s-a umplut întreaga curte interioară şi nu cred că a văzut vreodată Muzeul de Artă atâta puhoi de lume. Nebunie curată, mai ales că s-au dat postere şi stickere cu robotzi pe gratis. A prins şi un poster şi l-am ţinut strâns că unii erau în stare să-mi dea în cap pentru el (glumesc evident :D). S-a stat pe scări, pe iarbă, ca sarmalele într-o oală, totul pentru a vedea şi-n offline cele 19 episoade care au distrat şi distrează în continuare sute de mii de oameni.
Ce-mi place mie la robotzi e că au glume bune, uşor vulgare, dar bune de să le ţi minte. Replici pe măsură şi nişte scene care te fac să râzi ori de câte ori le urmăreşti. Dacă te uiţi de 10 ori la un episod, de 10 ori râzi, că aşa-s făcute. Practic replicile astea fenomenale nu se vor răsufla niciodată, întotdeauna va stârni un zâmbet un „bumtzi bumtzi” sau „o pulă roz din fier cu luminiţe”.
Un adevărat fenomen, cam aşa pot descrie în trei cuvinte toată nebunia asta cu robotzii. Eram acu două săptămâni într-un taxi iar şoferul urmărea robotzi pe un netbook. N-a ştiut că apare episod nou în fiecare joi până i-am zis eu, am vorbit numai despre asta până la destinaţie. Altădată eram în autobuz, seara târziu, şi mă îndreptam spre casă, două fete urmăreau pe telefon un episod din robotzi două scaune mai în spate şi râdeau de răsuna tot autobuzul. Nu a fost prima dată când i-am auzit pe vestiţii MO şi FOCA într-un mijloc de transport în comun, sau în public.
În momentul când scriu articolul, Creative Monkeyz are 378.203 de fani pe Facebook şi este a patra pagină în clasamentul general, conform facebrands.ro.
Io să fiu student la marketing, aş începe să urmăresc evoluţia robotzilor şi aş face un studiu, chiar de licenţă dacă vreţi despre #robotzi, numa’ zic :D
Următoarea mişcare de marketing: jucării cu MO şi FOCA, vorba lui Mihai Labo (ca să vedeţi că io nu fur ideile altora)