În această dimineaţă am primit o invitaţie faină şi inedită la o conferinţă de presă care anunţă lansarea ediţiei a doua a concursului „Clujul cu flori”, o competiţie între clujeni pentru înfrumuseţarea balcoanelor gri ale Clujului.
Motivul pentru care m-am hotărât să scriu despre asta aici pe blog nu e unul de ordin financiar, ci pentru a lăuda un exemplu de PR făcut cum trebuie. Pentru că despre asta e vorba în marketing şi publicitate, să vii cu ceva nou, să inovezi, să oferi o altfel de invitaţie, în ton cu evenimentul pe care îl reprezinţi.
Jos pălăria Asociaţiei pentru Înfrumuseţarea Clujului pentru această idee de a-i chema pe reprezentanţii mass-media la conferinţă de lansare cu un cadou tematic.
În ceea ce priveşte concursul Clujul cu flori, ideea e foarte faină şi binevenită. Mă bucur că sunt oameni care vor să de-a puţină culoare oraşului, cu toţii ne-am săturat de monotonia gri-ului predominant de pe blocurile construite pe vremea lui Ceaşcă. Mai multe pe site-ul orasulfrumos.ro.
Leave a Reply