De neinteles

Inutilitatea zilei vine de la Albacher – dispozitivul care transformă doza de bere în sticlă

Cei care mă citiți de mai mult timp știți că sunt un mare băutor de bere și am testat multe sortimente de-a lungul timpului, ba chiar am avut și o colecție de doze diferite la care am renunțat între timp. Nu sunt pretențios la bere, am câteva branduri preferate, dar le prefer în general pe cele clasice, de hamei, nu îmi plac cele cu arome şi lămâie.

 

În calitatea mea de băutor consacrat am surprins multe încercări de-a lungul timpului ale unor producători de a se diferenția pe piață și a veni cu ceva nou şi inedit pe piaţă, unii au eşuat lamentabil, alţii au venit cu idei bune prin care au reuşit să atragă și să capteze atenția consumatorilor de rând.

 

Una dintre încercările eşuate din punctul meu de vedere vine de la producătorul românesc Albacher – o bere pe care nu pot să zic că o consum în mod regulat şi nu sunt fan, dar am testat-o şi e ok – care promovează în această perioadă o „inovație” pe care eu personal nu o înțeleg și nu îi văd rostul, așa numitul dispozitiv care transformă doza de bere în sticlă. Nu cred că am văzut ceva mai lipsit de logică decât acest dispozitiv glass-up care transformă doza în sticlă, în condiţiile în care producătorul respectiv are în ofertă şi bere la sticlă.

 

 

Adică, hai să fim serioşi, cetăţenii băutori de bere la sticlă vor bea berea doar la sticlă şi nu o vor consuma pe cea la doză, pe când cetăţenii cărora le place la doză de aluminiu nu o vor consuma pe cea la sticlă. Aşa că, de ce mai e nevoie de un asemenea dispozitiv care să transforme doza de bere în sticlă, care e logica lui că eu nu mă prind? Poate îs mai prost eu de felul meu şi nu văd logica, dacă există una.

 

Consumatorii de bere se împart în trei mari categorii, cei cărora le place la sticlă, cei cărora le place la doză sau cei cărora le place la halbă. Nici una dintre aceste categorii nu o va consuma pe cealaltă, vă spun eu, aşa că un dispozitiv glass up e inutil şi nu va „prinde” la public.

 

Şi chiar dacă există oameni care preferă şi berea la doză şi cea la sticlă, neavând pretenţii din ce recipient curge lichidul sfânt de hamei, aşa cum e cazul meu, nimeni nu o să stea să îşi mai piardă vremea montând o chestie de plastic pe doză, ci o va deschide şi o va da gata ca un adevărat băutor de bere. Pentru că berea se bea, în primul rând, de sete, nu pentru artificii tehnice şi impresii.

 

 

Poate că n-ar fi rău dacă am gândi campanii pentru consumatori adevăraţi şi pentru publicul ţintă, nu „inovaţii” lipsite de sens şi logică.

Blogger cu 10 ani vechime, scriu din 2007, am 30 ani, sunt născut și crescut în Cluj-Napoca, oraș pe care nu l-aș părăsi pentru nimic în lume. Ador fotbalul, berea, sportul în general, filmele, serialele și lectura. Activez în industria mass-media locală din 2012, am experiență în SEO/SEM, marketing online, eCommerce, copywriting și publishing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.