Online & Tech

Lectie de marketing

Presupun ca a aflat toata lumea de balada lui Ghita Ciobanu realizata de folclorista Mihaela Belciu in colaborare cu o casa de discuri.

Mi se pare o miscare de marketing foarte buna. Ghita e pe val, il stie o tara intreaga si era o chestiune de timp pana cand cineva nu se va folosi de brandul lui pentru a lansa ceva, in cazul de fata o piesa.

Ce, credeati ca in folclor nu exista strategii de marketing? :))

Piesa suna bine, versurile sunt amuzante, succesul e garantat. In trei zile a ajuns la aproape 100 de mii de vizualizari.

Blogger de 14 ani vechime, scriu din 2007, am 32 ani, sunt născut și crescut în Cluj-Napoca, oraș pe care nu l-aș părăsi pentru nimic în lume. Activez în industria mass-media locală din 2012. Co-fondator sportulclujean.ro și clujulpolitic.ro, reporter eClujeanul și foaiatransilvana.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.