Demult nu am mai scris o postare in categoria blogosfera si parca imi era dor, asa ca zic sa mai umplem sectiunea asta cu ceva. Azi scriem despre un fost ziarist, actual redactor sef al celui mai cunoscut site de satira si umor din Romania, Times New Roman, care are un limbaj gretos si mizerabil pe Facebook.
Vorbim despre cel mai netalentat scriitor de umor din Romania, Ovidiu Eftimie, fost ziarist pe la Evenimentul Zilei, Gazeta de Transilvania, Brasovul Tau si fondator al site-ului PrinBrasov.com. Probabil frustrat pe viata si pe faptul ca solistul Mihai Traistariu s-a hotarat sa-i dea putin in judecata pe „baietii destepti” de la TNR dupa ce au scris un pamflet despre el si sa le ia niste bani, cam vreo 2 miliarde de lei vechi, redactorul sef al site-ului are niste replici de puţoi adolescent aflat la pubertate cand a fost luat la rost de un tip care i-a comentat civilizat postarea.
In aroganta lui, Eftimie probabil a dat din cur de fericire la cele cateva aprecieri primite la comentariile sale pline de intelepciune. Dar as vrea sa intreb eu o chestie, in nestirea mea, oare ce parere au companiile care isi asociaza imaginea cu un asemenea blogger de un real potential care are un limbaj de mahala, gen Romtelecom, Aqua Carpatica, Samburesti, Continental Hotels, Renault si alte branduri care l-au „sponsorizat” de-a lungul carierei sale pe indragitul blogger-piscotar? Ce paradox: Ovidiu indeamna lumea sa-l pupe in cur in timp ce el pupa la randul lui acolo unde nu bate soarele anumite branduri, companii si agentii. Fain.
I-am spus si fata in fata ca are glume slabe si nu are pic de talent la umor, dar el insista sa scrie, i-o mai spun si altadata cand oi avea ocazia. Multi mi-au dat dreptate, omul poate fi orice altceva numai umorist nu. Si daca cineva are impresia ca mi-e frica de unul ca Ovidiu Eftimie, care hai sa fim sinceri, nu e cel mai bine facut om, se inseala amarnic. Cu toata sinceritatea v-o spun, mi se rupe de el, nu reprezinta nimic pentru mine, nu ma intereseaza persoana lui, nu il atac pentru ca am ceva de impartit cu el, nu suntem prieteni (decat pe facebook), dar pur si simplu mi s-a parut normal sa-i arati unuia sa-si mai vada de lungul nasului si sa coboare din turnul sau de fildes, ca de cand a ajuns redactor sef la TNR, cu emisiune la televizor si e bagat in seama de agentii si piariste, invitat permanent la toate sindrofiile cu mancare si bautura pe banii brandurilor si prieten la catarama cu mai marii blogosferei, parca nu-i mai ajungi la nas si se crede mult prea important, dar in realitate nu e decat un viermisor abia iesit la suprafata.
Eftimie, dans!
Firma din spatele TimesNewRoman.ro, Infant Media SRL, are o cifra de afaceri de 146.604 lei si un profit de doar 78.847 lei.
Articole cu Vasile Manu în Times New Roman. SOON! :)))
Nu prezint interes pentru ei, nu sunt persoana publica, nu sunt cunoscut si nici vedeta. Sunt doar un umil blogger din Cluj satul de mizeria si ipocrizia din online-ul romanesc, in care toti se pupa in bot cu toata lumea.
Ești ipocrit acum. http://cl.ly/VXIL (asta e doar ce-am prins eu; îs convins că mai există).
Diferenta dintre mine si el e ca eu nu am nevoie de o conduita online ireprosabila, el face parte dintr-un trust media, colaboreaza cu niste agentii si branduri importante, e redactor sef la un site cu peste 200 de mii de fani. Eu pot sa scriu ce vreau si cum vreau pentru ca nu pup in cur pe nimeni si nici nu fac parte din campanii. Eu imi asum ceea ce spun.
Dar asta a fost in trecut, sa ne raportam la prezent. De la mine n-o sa mai vezi un asemenea limbaj in viitor si voi incerca sa ma cenzurez mai mult, de la el insa, ma indoiesc…
ideea e ca nu numai el are limbajul ala, ci si colegii. jeguri umane, nimic mai mult.
De aia nu stiu, nu-i cunosc, nu-i urmaresc si nu pot sa ma pronunt, dar daca tu zici, e nasol.
Eftimie e un ziarist santajist din Brasov, un nimeni in presa. Iti spun sigur ca stiu de problemele pe care le-a avut in trecut cand a incercat sa santajeze mai multi oameni de afaceri din Brasov pentru publicitate in ziarul unde lucra la acea vreme. Un jeg de om si un distrus fara coloana vertebrala care a lins in curs de fiecare data cand a avut ocazia
Ai spus pur si simplu niste branduri pe care le-ai retinut sau unde ai vazut sponsorizari (si in ce constau) de la AQUA Carpatica sau Samburesti direct catre o singura persoana?
Niste branduri pe care le-am surprins sustinand anumite campanii, evenimente sau excursii in care a participat si respectivul. Bine, numarul lor probabil e mai mare, dar astea mi-au sarit in minte.