Clujul meu

Marketing bine făcut de la BT

Îmi plac mesajele acestei campanii inițiate de Banca Transilvania de încurajare a mediului de afaceri și a antreprenorilor mici și mijlocii. Te simți plăcut ca mic întreprinzător când o bancă mare vine cu astfel de mesaje motivaționale.

Contează foarte mult pentru un mic antreprenor la început de drum îndemnul acela cu „Să le ținem pumnii”, simți că îți este adresat ție și asta te bucură și te încurajează să mergi mai departe.

Și câtă dreptate există aici: „Dacă IMM-urile merg bine, România merge bine”, păcat că Statul nu vede acest lucru.

Orice instituție bancară trebuie să fie prietenoasă cu mediul de afaceri și cu oamenii care se încăpățânează să mai facă business în țara asta. Să le faciliteze servicii bune, să îi încurajeze, să vină cu tarife decente și să nu încerce să ia pielea de pe ei, așa cum fac alte bănci.

Marketing bine făcut.

Eu lucrez cu altă bancă pur românească, mai comunistă așa și care a pierdut trenul evoluției moderne, rămând ancorată în secolul trecut la capitolul tehnologii, dar voi trece în câteva zile oficial la BT.

Am studiat foarte mult serviciile oferite de Banca Transilvania, am făcut un research serios, iar momentan toate semnalele m-au convins să îmi mut jucăriile la ei.

Ca și clujean get beget, mulțumesc Banca Transilvania că exiști și ești brand de Cluj.

Blogger cu 10 ani vechime, scriu din 2007, am 30 ani, sunt născut și crescut în Cluj-Napoca, oraș pe care nu l-aș părăsi pentru nimic în lume. Ador fotbalul, berea, sportul în general, filmele, serialele și lectura. Activez în industria mass-media locală din 2012, am experiență în SEO/SEM, marketing online, eCommerce, copywriting și publishing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.