Însemnări

Moda fluturaşilor şi pliantelor împărţite pe stradă a apus

Mă surprinde că în anul de graţie 2016 încă mai există naivi care îşi promovează afacerea prin intermediul fluturaşilor împărţiţi pe stradă, în cutiile poştale sau la ştergătoarele maşinilor. Sunt bani aruncaţi pe fereastră pentru că această metodă de promovare e depăşită, a apus, nu mai generează niciun fel de reach, nu aduce clienţi şi nu vă cresc vânzările.

Antreprenorii şi proprietarii de business-uri care continuă să facă asta şi să se promoveze prin această metodă învechită sunt la rândul lor depăşiţi şi nu realizează că investesc în ceva care nu le aduce niciun beneficiu, bani pe care i-ar putea investi mult mai eficient. De regulă aceşti afacerişti sunt încăpăţânaţi şi refuză să asculte sfaturile celor care se pricep şi tot numai cum vor ei fac, pentru că, în naivitatea lor, consideră că e bine ce fac şi fraierii ăia care le zic că greşesc nu se pricep ei la business şi sunt pastă.

De fiecare dată când am primit un flyer pe stradă nici nu l-am citit şi a sfârşit în primul coş de gunoi care mi-a ieşit în cale. Iar la fel ca mine face toată lumea, uitaţi-vă numai când mai vedeţi pe cineva că împarte fluturaşi pe strada, câţi dintre cei care iau flyerul respectiv il şi citeste efectiv – unii poate îl citesc printre rânduri, dar această informaţie e una care nu rezistă în mintea oamenilor, ea se pierde rapid printre gânduri. E ca la aplicaţia Snapchat, totul dispare în 24 de ore. Pentru că trăim într-o societate a vitezei şi a tehnologiei de ultimă generaţie, oamenii sunt grăbiţi şi nu mai au timp să citească flyere si fluturasi pe stradă. In plus, suntem bombardaţi la fiecare pas, din minut în minut, de informaţie online, viaţa noastră se derulează mai mult online şi e plină de tehnologie şi gadgeturi a cărui unic scop este să ne simplifice şi să ne aduca un plus de eficienta in viaţa de zi cu zi. Acest boom tehnologic al secolului 21 a ajuns să ne guverneze viaţa.

Aşadar, cei care nu realizează aceste lucruri şi nu se adapteaza sunt sortiţi eşecului, iar business-ul lor, indiferent care o fi el, va avea mult de suferit pe termen lung.

Blogger cu 10 ani vechime, scriu din 2007, am 30 ani, sunt născut și crescut în Cluj-Napoca, oraș pe care nu l-aș părăsi pentru nimic în lume. Ador fotbalul, berea, sportul în general, filmele, serialele și lectura. Activez în industria mass-media locală din 2012, am experiență în SEO/SEM, marketing online, eCommerce, copywriting și publishing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.