Cumparaturile si platile online incep sa devina pentru mine o activitate din ce in ce mai uzuala. De cativa ani am ajuns sa imi platesc aproape totul online, imi incarc cartela de telefon printr-un serviciu online, folosesc internet banking-ul la greu si atunci cand vreau ceva electronic, intai caut un magazin online si abia apoi ma deplasez la unul offline in caz ca nu gasesc ce-mi doresc. Observ insa ca multi oameni inca privesc cu teama si reticenta sa-si scrie numele, adresa, CNP-ul si numarul cardului intr-un formular de plata online. Si intr-un fel e de inteles, invazia de stiri privind furturile de informatii si golirea cardurilor de catre „baietii destepti” ai informaticii, in Statele Unite mai ales, nu iti dau indeajuns de multe motive sa ai incredere in aceste servicii online. Ceea ce multi nu inteleg este ca securitatea online avanseaza pe zi ce trece, tehnologia evolueaza, magazinele online isi updateaza constant protocoalele de securitate, chiar zilnic din cate stiu, avand grija ca datele tale personale sa fie pastrate in siguranta. Faptul ca se intampla ca un baiat mai destept sa mai treaca de bariera securitatii a unui site online, e un caz de unul la un milion. Lucrurile astea nu se intampla des, sunt cazuri ultra-mega-speciale si de obicei cei afectati nu sunt aceia care au cateva sute de lei in cont, cum suntem noi, majoritatea, ca astia nu prezinta interes pentru „baietii destepti” din IT, stiti voi care sunt.

Nu aveti de ce sa va fie teama, asta incerc sa le-o spun tuturor care inca privesc cu reticenta, in anul 2014, posibilitatea de a-si comanda ceva de pe internet sau sa isi plateasca o factura online. Securitatea e foarte mare, datele voastre sunt in siguranta si nimeni nu o sa va goleasca cardul cu ajutorul unui telefon mobil sau laptop, ati vazut prea multe filme. Eu fac tranzactii online de ani buni, daca am avut vreodata probleme de acest gen? Niciodata. Nu m-am trezit cu cardurile golite, nu am observat ca-mi lipsesc bani, nu mi-a sustras nimeni mai multi bani decat trebuie la o plata. Am avut si am in continuare incredere in platile online. Bine, nu sunt eu nici mare scula pe bascula, cu cont de milioane de euro, ca sa am motive sa ma ingrijorez ca voi deveni tinta unui grup infractional organizat. Nu mai fiti paranoici!

A ajuns si la urechile mele un nou concept de cumparaturi online prin licitatie inversa, unde poti strange puncte, pe care sa le folosesti ulterior in achizitionarea de produse. Ce inseamna asta? Sistemul platformei Mr. Mart iti ofera posibilitatea sa obtii puncte sociale shareuind anunturile pe cele 5 retele sociale (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest si StumbleUpon), unde aveti cont bineinteles, ca nu va obliga nimeni sa va faceti cont pe un site anume :)). Dand mai departe un anunt, primiti un numar de puncte in contul de utilizator de pe platforma Mr. Mart, iar cu ajutorul acestor puncte veti putea sa va promovati anunturile pe site pentru a iesi mai bine in evidenta, castigand potentiali clienti, iar cu ajutorul acestor puncte va veti putea achizitiona produse din Magazinul de Puncte Sociale. Hai ca nu suna rau ideea, nu? :)

Pentru cei care inteleg diferit sistemul, adica pentru cei mai tehnici dintre voi, Mr. Mart se conecteaza la API-ul celor 5 retele sociale si detine propriul sistem de monitorizare a activitatii fiecarui utilizator pe oricare retea de socializare.

mr mart

Ce inseamna licitatia inversa?

Licitatia inversa îţi permite găseşti ofertele relevante pentru ce ai nevoie, iar platforma Mr. Mart pune la dispoziţia comercianţilor un sistem avansat de filtre care să îi alerteze de fiecare data cand apare o cerere pentru oferta lor.

Tot ceea ce trebuie să faceţi pentru a beneficia de serviciile Mr. Mart este să vă înregistraţi pe platformă, fie că sunteţi cumpărător sau vânzător. Atat :) Dacă doriti ceva anume, tot ce trebuie sa faceti este sa efectuati o cautare dupa anumite filtre, iar sistemul vă permite să primiţi oferte de la mai mulţi vânzători, având posibilitatea să o alegeţi pe cea mai potrivită. Atat de simplu :-)

Motivul pentru care am ales să susţin această platformă, ca să nu avem discuţii, este că mie îmi plac site-urile care inovează, magazinele online care vin cu ceva nou într-o piaţă şi aşa suprasaturată. Nu e de ajuns să trânteşti un magazin online acolo şi gata începi să vinzi nişte produse, important e să-ţi fidelizezi clienţii oferindu-le ceva nou. Fă ca timpul petrecut pe site-ul tău să merite, iar clienţii tăi să câştige ceva.

Familiarizati-va cu sistemul Mr. Mart urmarind cele doua filmulete de mai jos.

Un comentariu la „Nevoia de inovare într-un online prăfuit – Un nou concept de cumpărături online”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.