Deşi astăzi trebuia să fie o zi banală de leneveală şi relaxare în aşteptarea unei noi săptămâni, datorită demagnetizării cartelei prepay care m-a slujit vreme de câţiva ani buni, să tot fie trei, a trebuit să mă deplasez hăpt până-n celălalt capăt al oraşului pentru a o schimba, la Iulius Mall Cluj, că numa’ acolo era deschis Oringiul.
Înainte de asta, m-am uitat ca tot omul modern pă site-ul oficial orange.ro şi am consultat orarul magazinelor din Cluj-Napoca, în speranţa că voi găsi un Oringi mai apropiat de zona centrală şi să fie deschis duminica. Şi l-am găsit, Euro GSM, partener Orange, de pe Bulevardul Eroilor nr.21 care, repet!, conform site-ului orange.ro, ar fi trebuit să aibă program şi duminica între orele 10 şi 14. Perfect, zic, numai bine că ajung repede până în centru, rezolv şi n-o să-mi ia mult timp.
Vezi-ţi de treabă, ajung pe Eroilor la EURO GSM şi când dau să intru, ÎNCHIS, iar pe orarul de pe uşă scria negru pe alb: Duminică – Închis. No, fain, ia-te acum şi dute până la Iulius Mall. De ce mi-a fost frică n-am scăpat, vorba aia. Cu această ocazie, rog reprezentanţii Primăriei municipiului Cluj-Napoca şi ai Companiei de Transport Public Cluj, fosta RATUC, să bage o liniuţă directă care să lege cartierul Grigorescu de cartierul Gheorgheni, nu de alta dar cred că suntem singurii locuitori ai acestui preafrumos oraş, noi ăştia din Grigo, care suntem nevoiţi să schimbăm două autobuze pentru a ajunge în celălalt capăt al oraşului. Printre atâtea linii de transport în comun existente, una în plus cred că n-o să deranjeze pe nimeni, ba mai mult cred că va ajuta enorm.
Bun, odată ajuns la Iulius, mă duc la Orange şi îi explic problema tipului de acolo, dau buletinul, îi zic că toate contactele mi-s pe cartela demagnetizată şi îmi zice că mă costă 23 de lei transferul numerelor. Ok, zic. După vreo două minute, timp în care a tot butonat pe acolo, îmi zice că dispozitivele lor cu care fac ce trebuie făcut în astfel de cazuri nu-mi recunosc cartela demagnetizată, astfel că NU se poate face transferul numerelor. No, zic, păcat. Mai încearcă băiatul de acolo încă o dată şi tot nu vrea s-o recunoască. No, asta e, zic, o să le trasfer manual, că oricum nu aveam aşa multe numere importante. Bine că numărul îmi rămâne. Mi-a dat cartela nouă şi mi-a zis să aştept 15 minute până se activează. Problemă rezolvată :)
În încheiere, dragă Orange, te rog să-ţi actualizezi orarul magazinelor partenere de pe site-ul oficial, ca să evităm pe viitor problemele de genul ăsta. În secolul vitezei şi al internetului, când totul se găseşte la un click distanţă, nu cred că am fost singurul fraier care am păţit aşa ceva. Fiţi atenţi mai ales la programul de duminică al magazinelor partenere.
Ti-am zis eu ca iti cer astia bani, trebuia sa ii pui sa-ti demonstreze cum s-a demagnetizat. Gen how magnets work trolololololol
Vasile te superi degeaba.
Pe site-ul orange.ro programul partenerilor Orange este irelevant. Si iti spun si de ce.
EuroGsm este un partener Orange care are posibilitatea sa isi stabileasca programul la libera alegere. Pentru a evita astfel de situatii in viitor, poti folosi aplicatia gratuita Orange Cloud unde poti sa iti salvezi intreaga agenda de contacte, si nu numai.
Mi-a zis cineva ca la prima schimbare de cartela din cauza demagnetizarii e gratis, dar tot mi-au luat bani, desi nu-mi aduc aminte sa-mi fi schimbat cartela vreodata.
Nici eu nu prea inteleg cum functioneaza treaba asta cu demagnetizarea, deci nu stiu daca as fi inteles prea multe daca l-as fi intrebat.
@rominho: Bun, si atunci de ce mai e trecut orarul magazinelor partenere pe site-ul oficial daca oricum programul e la libere alegere?