Nu toți actorii pot fi precum Florin Piersic, Medeea Marinescu, Oana Pellea, Doru Vișan, Sebastian Papaiani, Horațiu Mălăele, Victor Rebengiuc, Ion Caramitru, Nae Caramfil sau regizorul Radu Beligan, care să mai activeze în fenomen în ciuda vârstei lor și, cel mai important, să mai audă lumea de ei, gen.

Unii pur și simplu sunt nevoiți să devină imaginea vreunui supermarket, brand sau produs pentru a-și putea plăti facturile de zi cu zi și a rămâne în centrul atenției. Cum e și cazul celor doi titani ai teatrului românesc, Alexandru Arșinel și Stela Popescu, care sunt de ceva timp imaginea Farmaciilor Catena. Practic, Stela și Arșinel au ajuns să se identifice oarecum cu imaginea Catena. Zici Catena, automat îți fuge mintea la Stela și Arșinel.

Sau actorul Dragoș Moștenescu, al cărui moment de glorie a fost apariția în sitcomul La Bloc din 2002, difuzat de Pro Tv, iar de atunci cariera lui actoricească a intrat în impas. Din 2008 de când a jucat și regizat serialul „Nimeni nu-i perfect” de pe Prima TV, nu s-a mai auzit mai nimic despre el. Acum îl vedem pe afișele supermarket-ului Profi.

dragos mostenescu profi

Mai devreme sau mai târziu, orice actor care a ajuns cât de cât cunoscut va fi nevoit la un moment dat să își vândă imaginea unui brand pentru a rămâne în centrul atenției și a mai câștiga niște capital financiar. Pentru că știm cu toții ce salarii de mizerie există în teatrul românesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.