Clujul meu

Pelerinajul bloggerilor printre branduri – Cluj Brands Tour 2

Din vârful patului în care stau şi admir lumea cu regretul omului bolnav care priveşte apatic cum se scurge viaţa pe lângă el, vă relatez despre un eveniment foarte fain pe care, în mod normal, nu l-aş fi ratat – Cluj Brands Tour, ajuns la ediţia a doua, organizat excelent de cel mai celebru cuplu de bloggeri clujean – TVdece.ro. Prima ediţie am ratat-o pentru că, nu mai ştiu de ce, dar ştiu sigur că era vorba de ceva important, că eu nu ratez astfel de isprăvi decât dacă arde ceva, asta ca să ştiţi. A doua ediţie se pare că o ratez pentru că o varicelă m-a condamnat la domiciliu şi nu se mai lasă dusă. Dap, varicelă la 24 de ani, ştiu, sunt un ghinionist. Alţii făceau boala asta când se jucau în nisip, eu o fac acum. Sunt un special :)). Stau deja de o săptămână în casă, simt cum mă descompun văzând cu ochii. Eu sunt un om activ, trebuie să mă mişc. Abia pe sâmbătă, sper, să pot părăsi în sfârşit casa, că încă mai am urme şi nu e prea ok să ies până vineri în societate. E obositor să stai în casă atâta amar de timp, serios. Dar să lăsăm boala şi urmările ei şi să nu uităm de unde am pornit.

Ce înseamnă Cluj Brands Tour? 

Păi, cum să vă explic eu vouă ca să înţelegeţi. Nişte branduri, a se citi companii importante din Cluj-Napoca, îşi deschid sufletele… pardon, porţile pentru bloggeri, care bloggeri ştiţi cu toţii ce fac, vin, vizitează, mai fac o poză, mai halesc un fursec, mai fac o poză, mai halesc un fursec, mai dau pe twitter, mai halesc un fursec, mai scriu pe facebook despre ceea ce vizitează, mai halesc un fursec, mai scriu pe blog, treburi din astea. Companiile care îşi deschid sufletul, mă scuzaţi din nou, porţile pentru bloggeri la ediţia a doua a Cluj Brands Tour sunt: FARMEC, Napolact, URSUS, Jolidon, Electrogrup, AROBS, Liliac, Gimmy şi Lumea lumânărilor. Companii numai una şi una, nume serioase din mediul de afaceri clujean vor lăsa bloggerii să-şi facă de cap în curtea lor. Cât de tare poate fi?

Cei care vor participa la pelerinajul printre brandurile clujene sunt: Alexandra PalconiAlex CiucăAndreea Burlacu,Andreea UrsuAndrei CismaruAndrei DobraCiprian AlexeiCristi DorombachCristina Puțan,Gabriel OanaOltea ZamboriOvidiu EftimieRaluca Popa şi Richard Marius Ilie. Plus bloggerii clujeni care vor dori să ia parte la acest măreţ eveniment. Chiar e măreţ, fără să exagerez cu laudele. Spuneţi-mi voi mie un oraş în care există cineva care să reuşească să convingă 9 companii importante să participe la un asemenea eveniment.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliacGimmyLumea lumânărilorPartener media: 24 FUN ClujParteneri: Hotel AthosBistro MaitresseAutonom Rent-A-CarWebfactor.

Blogger de 14 ani vechime, scriu din 2007, am 32 ani, sunt născut și crescut în Cluj-Napoca, oraș pe care nu l-aș părăsi pentru nimic în lume. Activez în industria mass-media locală din 2012. Co-fondator sportulclujean.ro și clujulpolitic.ro, reporter eClujeanul și foaiatransilvana.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.