Online & Tech

Poate că unele campanii controversate ar trebui evitate

Un magazin online de haine a ales să creeze o campanie publicitară pe Facebook cu o fotografie cu doi homosexuali.

Întrebarea se pune, de ce ai realiza o asemenea campanie într-o țară profund conservatoare, în care populația majoritară crede în valorile familiei tradiționale, iar fenomenul LGBT nu stârnește prea multe aprecieri? Cu altceva în afară de hate și amenințări nu s-a ales magazinul respectiv, plus pierderea unor potenți clienți. A meritat? Mă îndoiesc.

Eu nu am nimic cu comunitatea LGBT, îi pot tolera, nu mă deranjează, dar mă gândesc dacă a meritat să îți expui brandul și firma hate-ului majorității?

Poate că ar trebui să ne gândim mai bine înainte de a da drumul la astfel de campanii de marketing bazate pe teme controversate. Părerea mea e că ele ar trebui evitate pe viitor.

România nu e pregătită încă pentru genul acesta de marketing.

Blogger de 14 ani vechime, scriu din 2007, am 32 ani, sunt născut și crescut în Cluj-Napoca, oraș pe care nu l-aș părăsi pentru nimic în lume. Activez în industria mass-media locală din 2012. Co-fondator sportulclujean.ro și clujulpolitic.ro, reporter eClujeanul și foaiatransilvana.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.