Blogosfera

(Re)Descoperim brandurile de succes ale Clujului

Unii poate ca le-ati mai descoperit, altii deloc, pentru cei mai multi, va fi o experienta mai mult decat placuta. O mana de bloggeri din tara vor veni pe 9-10 septembrie la Cluj-Napoca unde vor avea ocazia sa afle mai multe  despre cele mai mari branduri care au facut succes in orasul de pe malul Somesului. Actiunea se va derula sub umbrela Cluj Brands Tour, un excelent eveniment organizat de prietenii de la Tvdece, Alina si Razvan, cunoscuti publicului online drept Florica si Zicu, si sprijiniti de Primaria Cluj-Napoca.

Pentru mine ca si clujean, nascut si crescut aici (vorba aia, in orasul asta am invatat sa-mi leg sireturile, in orasul asta am scos prima mîndruță la cofetărie). E o ocazie aproape unica, dacă nu unică, de a cunoaste o alta latura a orasului in care am facut ochi, una pe care nu am ocazia in fiecare zi sa o cunosc: latura de business a orasului. Brandurile care s-au format in acest oras si au crescut ca un veritabil cozonac bine dospit si pe care le vom vizita sunt: Ursus, Napolact, Banca Transilvania, Trilulilu, Vitacom, Farmec, Jolidon. Acestea isi vor deschide portile pentru reprezentantii online-ului autohton, bloggerii, iar asta inseamna inca un punct important la capitolul incredere acordata fenomenului social media. In plus, evenimentul acesta va fi un deschizator de drumuri si pentru alte companii care vor avea ceva de promovat si vor observa ca pe internet/bloguri/social media e o paine buna de mancat pentru brandul lor.

Partenerii de seama ai acestui maret eveniment sunt: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks si Webfactor.

Blogger de 14 ani vechime, scriu din 2007, am 32 ani, sunt născut și crescut în Cluj-Napoca, oraș pe care nu l-aș părăsi pentru nimic în lume. Activez în industria mass-media locală din 2012. Co-fondator sportulclujean.ro și clujulpolitic.ro, reporter eClujeanul și foaiatransilvana.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Anunta-ma cand apar comentarii noi. Te poti abona si fara sa comentezi.