E prezent pe tot internetul, îl vezi pe fiecare site unde se desfășoară un concurs cu premii mari sau mici. Nu se poate să nu-l recunoști pentru că e unic. Poartă cu mândrie avatarul companiei la imaginea de profil. Jobul lui zilnic e să caute concursuri online. Vizată e orice firmă care oferă online niște premii prin intermediul unui concurs pe site-ul din dotare, o măslină, un telefon mobil, o gumă turbo, un robot de bucătărie, un bilet la vreun concert, nu contează ce, premiu să fie. Chiar dacă nu are nevoie de produsul pentru care participă el tot se zbate să-l câștige, pentru că nu există satisfacție mai mare decât câștigarea unui premiu, dacă se poate fără să fi depus prea mult efort.

Dacă-l întâlnești nu-l întreba de sănătate, întreabă-l dacă a mai câștigat vreun concurs recent și l-ai cucerit.

Nu știe el ce-i ăla facebook și la ce se folosește dar își face cont ca să lase un like și un comment cu părerea lui despre produsul firmei, iar părerea aceasta este tot timpul pozitivă, indiferent de concurs, nu există să aibă o părere negativă pentru că, știe el, nu mai câștigă dacă zice ceva de rău. Știe și că facebook-ul e ultima fiță în materie de concursuri și de aceea a intrat și el pe zona asta. Se înregistrează oriunde e nevoie doar pentru participarea la cocurs și uită de el dacă nu câștigă. Nu-l interesează ce se scrie pe site-ul respectiv și nici despre cei vorba, pe el îl interesează premiul. Citește printre rânduri, sare direct la „ce trebuie să fac” și acționează.

Când un blogger face un concurs în care dă un premiu mai serios pentru fidelizarea cititorilor săi, va apărea mai mult ca sigur și un vânător de concursuri care va vrea să ia premiul. Parcă au un radar oamenii ăștia care îi atenționează de fiecare dată când a început un concurs.

De multe ori se întâmplă ca unele concursuri să fie pe bază de cât mai multe like-uri/voturi, atunci vânătorul își ritualul: spamarea întregii liste messenger cu link-uri. Face spam în draci prin comentariile de pe bloguri și site-urile de știri, cu o nesimțire ieșită din comun. Orice numai ca să câștige. Orice ca să se vadă cu sacii-n căruță și cu premiu-n buzunar. Satisfacția e mare, premiile-s tentante, vânătorii de concursuri îs mulți.

Dacă vă uitați de exemplu pe pagina Heineken Romania, imposibil să nu-i găsiți.

Toți am participat la cel puțin un concurs de când viețuim online, mi se pare normal să-ți mai încerci norocul din când în când, nu toți sunt la fel de ghinioniști ca mine, dar ce mă frământă pe mine este ce viață pot avea vânătorii ăștia de concursuri de să ajungă să joace la toate concursurile posibile, de la bingo metropolis, loto și până la alea de pe facebook cu like-uri. Îi foamea chiar atât de mare?

Un comentariu la „Vânătorul de concursuri”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.