Nu sunt cel mai mare fan al vlogging-ului și nici nu mă dau în vânt după această activitate, dar sunt abonat la câteva vloguri românești și îi mai urmăresc din când în când pe unii și pe alții, crème de la crème din această comunitate cum ar veni, chiar dacă nu există niciun vlogger care să mă atragă foarte tare. Pur și simplu generația aceasta de vloggeri români se adresează unui public mult prea tânăr, vorbesc despre subiecte ușor puerile și nu intru în targetul lor. Poate și de asta îi urmăresc pe Mariciu și Pandutzu, că abordează niște subiecte mai pentru generația anilor 80-90, a celor care au trăit epoca „cu cheia la gât”.

În calitatea mea de blogger veteran cu 10 ani de blogging în spate, urmăresc dezvoltarea fenomenului vlogging-ului în România și constat că și marile branduri au început să sesizeze potențialul de marketing pe care îl are un vlog și influența unui vlogger în comunitate, lucru care a dus la numeroase colaborări și parteneriate. Branduri ca Vodafone sau Coca-Cola au ales să investească în vlogging, iar ceea ce am observat e că și vloggerii au început să abordeze subiecte mai mature și să exprime idei mai pentru adulți. Cred că asistăm la o maturizare a vloggerilor.

Aparent, un video e mult mai ușor de monetizat și marketat decât un articol de pe un blog, iar printr-un filmuleț poți trasmite mai multe către un anumit public țintă și cu un video poți empatiza mai ușor cu publicul tău, părerea mea. Și hai să fim serioși, mulți consumatori preferă să urmărească un video decât să se obosească citind un articol lung. Deci, ca o concluzie, vloggerii livrează mult mai bine. Asta e părerea mea. Și o zic eu, care rămân fidel blogging-ului și scrisului.

Foarte interesantă mi se pare noua campanie de la Coca-Cola nextbigvlogger.ro, care m-a făcut să scriu asta. E de urmărit cum va evolua și ce cifre va obține. Practic, au ales cei mai influenți vloggeri din România și au demarat această campanie mișto, cu priză la public.

Suntem cu ochii pe ea și eu abia aștept să văd cine va fi noul star al internetului, căci din punctul meu de vedere vloggerii sunt și ei niște staruri 2.0, unii mai mici, alții mai mari, urmăriți de milioane de fani și care adună niște cifre impresionante.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.