În această dimineaţă am primit o invitaţie faină şi inedită la o conferinţă de presă care anunţă lansarea ediţiei a doua a concursului „Clujul cu flori”, o competiţie între clujeni pentru înfrumuseţarea balcoanelor gri ale Clujului.

Motivul pentru care m-am hotărât să scriu despre asta aici pe blog nu e unul de ordin financiar, ci pentru a lăuda un exemplu de PR făcut cum trebuie. Pentru că despre asta e vorba în marketing şi publicitate, să vii cu ceva nou, să inovezi, să oferi o altfel de invitaţie, în ton cu evenimentul pe care îl reprezinţi.

Jos pălăria Asociaţiei pentru Înfrumuseţarea Clujului pentru această idee de a-i chema pe reprezentanţii mass-media la conferinţă de lansare cu un cadou tematic.

În ceea ce priveşte concursul Clujul cu flori, ideea e foarte faină şi binevenită. Mă bucur că sunt oameni care vor să de-a puţină culoare oraşului, cu toţii ne-am săturat de monotonia gri-ului predominant de pe blocurile construite pe vremea lui Ceaşcă. Mai multe pe site-ul orasulfrumos.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.