Iată-mă ajuns și anul acesta la București pentru ediția cu numărul 11 a celei mai mari conferințe de social media și dedicată fenomenului online din România, Webstock.

Felicitări lui Cristi Manafu și echipei Evensys pentru că rezistați și vă ambiționați să organizați un astfel eveniment de referință pentru această industrie.

Voi actualiza aici ideile principale din fiecare speech.

Vodafone Legendary Stage – How to win the heart and mind of the public, moderator Cristina Băzăvan

Selly – vlogger

Fenomenul Selly, 18 ani, vloggerul numărul 1 din România, cu peste 2 milioane de abonați pe Youtube, pe scena ediției a 11-a Webstock.

I-a făcut cadou unei tinere fetițe aspirante la o carieră în vlogging prima lui cameră video.

Un tip cu o gândire extrem de matură.

„O parte dintre români au mentalitatea asta cu să moară capra vecinului”.

Eu arăt cum sunt eu prin videoclipurile mele, pe contul meu am clipuri atât pentru oameni mai maturi, cât și pentru un public mic.

Toată perioada de early childhood părinții mei au încercat să nu mă abandoneze în fața televizorului, au încercat să își petreacă foarte mult timp cu mine și să îmi stârnească curiozitatea.

Viața mea e în mare parte veselie, dar e si partea aia de stres. La Craiova am liceu de dimineață, după aceea meditatii la biologie și matematică, după aceea ce fac eu. Sacrific din învățat, școala și sport ca să pot să fac treaba asta. Am și timp liber, dar bine dozat.

Responsabilitatea a venit cu timpul, pe măsură ce publicul a crescut mi-am dat seama că ceea ce spun poate influența și asa am devenit mai atent la ce spun.

România și lumea se luptă foarte mult cu superficialitatea, eu încerc cât mai mult să nu fiu superficial. Ar fi bine cs toți oameni să nu mai judece, să nu mai fie superficiali și să fie atenți la ceea ce spun.

Au venit câteva mii de abonați pe canalul meu după interviul din DoR, dar m-a ajutat foarte mult awareness-ul care a venit de acolo.

De la începutul lui 2016 am inceput sa creez lucrurile mai strategice, de la vârsta de 15 ani.

Andreea Bădala – Founder & Head of Design Murmur – Un designer discret în lumea modei, dar care a reușit să creeze o linie vestimentară pentru Madonna sau Nikki Minaj.

Prioritatea mea nu e să mă expun, ci să creez un produs.

Nu e bine să te lauzi așa mult în viață.

Momentele mele speciale sunt acelea când trebuie să creez ceva pentru o vedetă.

Părinții mei m-au ajutat cel mai mult, sunt mentorii mei. Sunt persoanele care mi-au dat cea mai mare încredere și pentru asta sunt foarte norocoasă.

Cred că principiul de bază când dezvolți un produs e să îl poți recunoaște și în alt context.

Pavel Bartoș

Tot timpul mă pun în situația celuilalt, am un timp de empatie. Mă bucur că se bucură oamenii când mă văd.

Eu sunt persoană publică, vedete sunt Simona Halep, Ilie Năstase sau Gheorghe Hagi.

Cred în muncă, eu am inceput ca și actor la Satu Mare. Eu cred foarte mult în școala provinciei, acolo am putut să învăț lucruri. Acolo am jucat Romeo și Julieta, a fost un dezastru. La București dacă greșești un rol nu stiu dacă vei mai avea ocazia a doua oară. E bine să greșești, dacă ai greșit, nu fă un caz din ea, învață ceva din asta, dar nu faceți o dramă dintr-o greșeală. Lăsați-vă copiii să greșească.

Eu mă gândesc și ce livrez pe sticlă, există și o doză de responsabilitate.

E foarte important să petreci timp cu familia și cu copiii tăi. Noi avem o regulă, când intrăm în casă nu mai punem mâna pe telefon.

Cred în challenge-uri, e bine să nu te oprești și să te reinventezi, cred în reset. Am crezut foarte mult în teatru și cred că evoluția mea provine din teatru, care te provoacă.

Am tot așteptat să vină filmul la mine și pentru că nu a venit an zis să mă duc eu la el.

Dacă nu ai o echipă bună în jurul tău nu poti să fii ceea ce ești, e valabil și în teatru și în film. Echipa îti dă o doză de relaxare.

Eu sunt ceea ce sunt astăzi datorită acelui Pavel Bartoș de la 16 ani, care a fost preocupat de griji. Eu astăzi sunt sumă tuturor greșelilor acelui Pavel Bartoș de la 16 ani.

Nu vreau să fac un film despre viața mea, sunt fericit asa cum sunt, sunt sănătos, familia mea e fericită. Viața mea este un film. Bucurați-vă un pic de ce aveți, de faptul că puteți merge pe două picioare.

Al doilea panel al zilei: „How social media has changed our society”

Rareș Nastase, jurnalist „România te iubesc”, la PRO TV

Mediul online imi salvează foarte mult timp. Am fost puțin sceptic la început. În 2019 avem posibilitati infinite să ne luăm informație, tot ce trebuie e să știm cum să ne luăm acea informație.

De câțiva ani încoace noi participăm la o revoluție a online-ului.

Eu cred că lucrurile evoluează, iar aceasta mentalitate se schimbă. Există o reacție.

Noi nu ne-am dus în online pentru ca ne-a scăzut tatingul pe TV, asa am simțit. Cred că avem un mesaj către oameni curat, complet și vrem să informăm cât mai bine. Acum am simțit că există acesta apetență pentru zona de online. Da, muncim extra. Nu e chiar atat de greu, dar nici simplu, avem de muncit în plus.

Mircea Popa și producătorul său, Cristian Ilișuan, au vorbit despre culisele și munca depusă în proiectul „Mircea Bravo”, de unde am aflat că pe lângă ei doi mai sunt alți 6 copywriteri.

Vali Petcu / zoso.ro

Nimeni nu consuma produsul. Nimănui nu îi pasă. Influecerului nu, agenției nu, angajatului de la client nu.

Nu se cer rapoarte, nu se oferă rapoarte.

Este foarte greu să convingi oameni să consume un produs daca tu nu îl consumi.

Nu e ok să îți faci fanii tâmpiți. Multi influenceri fac asta.

Ce e de făcut?

Zoso zice că nu se va schimba nimic.

Bitdefender Discovery Stage

Monica Jitariuc, MSL the Practice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.