Poate că unele campanii controversate ar trebui evitate

Poate că unele campanii controversate ar trebui evitate

Un magazin online de haine a ales să creeze o campanie publicitară pe Facebook cu o fotografie cu doi homosexuali.

Întrebarea se pune, de ce ai realiza o asemenea campanie într-o țară profund conservatoare, în care populația majoritară crede în valorile familiei tradiționale, iar fenomenul LGBT nu stârnește prea multe aprecieri? Cu altceva în afară de hate și amenințări nu s-a ales magazinul respectiv, plus pierderea unor potenți clienți. A meritat? Mă îndoiesc.

Eu nu am nimic cu comunitatea LGBT, îi pot tolera, nu mă deranjează, dar mă gândesc dacă a meritat să îți expui brandul și firma hate-ului majorității?

Poate că ar trebui să ne gândim mai bine înainte de a da drumul la astfel de campanii de marketing bazate pe teme controversate. Părerea mea e că ele ar trebui evitate pe viitor.

România nu e pregătită încă pentru genul acesta de marketing.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.