Ceea ce voi scrie acum nu veti auzi de la alti bloggeri importanti pentru ca majoritatea se afla pe ordinul de plata al agentiei care lucreaza cu Vodafone, iar acestia incaseaza anumite sume de bani pentru promovarea serviciilor companiei si nu e bine sa scrii ceva de rau ca se supara agentia si ne taie ratia, pentru ca in blogosfera romaneasca se merge pe principiul: „sa nu scriem ceva de rau ca poate se supara cineva”, dar trecem peste asta. :))

Vreau sa precizez din start ca nu am avut niciodata vreo colaborare cu Vodafone si nici nu voi avea in viitorul apropiat, asta ca sa clarificam lucrurile de la bun inceput si sa nu avem comentarii tampite.

Pe 22 aprilie, adica marti, aveam nevoie de o informatie pentru un prieten care e client Vodafone si, asa cum e normal, am pus o intrebare pe reteaua de socializare care mi-a fost cel mai la indemana, adica twitter, mentionand contul oficial @vodafonebuzz. Ma asteptam sa primesc raspuns in cateva minute stiind ca Vodafone Romania are o prezenta destul de activa pe Social Media si era totusi o zi de lucru normala, dar nu s-a intamplat asta. Si astept, si astept, si tot astept, iar raspunsul nu vine. Nici pana la ora redactarii acestui articol, adica la doua zile de la publicarea tweet-ului, nu a binevoit nimeni sa-mi raspunda. Bine, intre timp am aflat raspunsul, pe cale offline.

Ma uit pe profilul lor de Twitter si vad peste 11.000 de urmaritori, iar ultima activitate dateaza din 4 aprilie, ceea ce nu e un lucru tocmai bun pentru o companie care toaca mii sau zeci de mii de euro pentru campanii in Social Media, care creeaza vedete in online (Ghita Ciobanul si Adrian Oprea Soferul), se promoveaza pe bani grei pe principalele bloguri din Romania si e data ca exemplu in conferinte drept o companie care intelege Social Media.

Acuma, sa fiu sincer, chiar nu stiu ce agentie lucreaza cu Vodafone Romania si nici nu ma intereseaza, dar cine e responsabil pe partea de Social Media pentru ei incaseaza niste bani degeaba. Nu vreau sa fac pe desteptul, dar poate nu am fost singurul care din 4 aprilie aveam o nelamurire si am pus-o pe Twitter, poate nu am fost singurul care aveam ceva de intrebat si mi-a fost cel mai la indemana sa intreb pe a doua cea mai importanta retea de socializare din Romania.

Cartonas galben pentru Vodafone Romania. La al doilea, rosu direct.

Ramane sa inchei cu o intrebare adresata companiei, pentru ce mai tineti contul de Twitter daca nu stiti raspunde pe el?

2 comentarii la „Vodafone Romania si social media”
  1. Si de ce rahat n-ai sunat la relatii clienti? Indiferent ca e companie sau nu, nu toata lumea isi petrece toata ziua pe twitter ca tine.

  2. Eu eram pe telefon… si, dupa cum spuneam, pentru o companie care se pretinde user-friendly in social media si dupa toate laudele pe care le primeste prin conferinte ca sunt cei mai tari pe social media, ma asteptam sa-mi raspunda instantaneu.

    Ca sa-ti dau un exemplu practic, @LidlRomania iti raspunde imediat la orice intrebare, la orice ora, pe twitter. Asta inseamna social media.

    Numai ca la noi oamenii inca sunt limitati, din astia ca tine, care nu realizeaza potentialul care exista in online. Nu exista strategii coerente, exista doar „hai sa fim si noi pe facebook si pe retelele sociale ca-i la moda”, si cam atat. Punem secretara sa se ocupe de facebook si de twitter si aia e, Doamne ajuta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum stai cu matematica? Protectie impotriva robotilor si spammerilor! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.